Subject: Pihkva tn 2y kinnistu elektriautode laadimisjaama liitumine 0,4 kV elektrivõrguga, Mustvee linn
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 17:19:25 +0200

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Pihkva tn 2y kinnistu
elektriautode laadimisjaama liitumist 0,4 kV elektrivõrguga Mustvee
linnas. Projekteeritud maakaablid ristuvad osaliselt maanteedega. Palun
projekt kooskõlastada.

<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EjosfMLvjB9MqRRHDV26sp0BPJdiCY202iw21WfginXjPQ?e=Cb6VUT>  TRAM KK taotlus
(Pihkva tn 2y)

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.